Oszczędzaj czas i pieniądze

Nie musisz tworzyć i utrzymywać działu IT w swojej firmie. Wystarczy, że zadzwonisz do nas!
Oferowany przez nas Outsourcing IT w Warszawie to kompleksowe wsparcie informatyczne, ciągła opieka i bezpieczeństwo, a przede wszystkim – spore oszczędności.

Dlaczego powinieneś skorzystać z wiedzy naszych specjalistów?

  • Dzięki outsourcingowi IT zmniejszysz koszty prowadzenia firmy,
  • możesz wybrać kompleksowy serwis lub częściowe wsparcie,
  • masz błyskawiczny dostęp do naszych usług – infolinię lub helpdesk 24,
  • zawsze jesteś pod opieką indywidualnego serwisanta,
  • nie zgubisz się w czytelnym systemie rozliczania i abonamentowi bez ukrytych opłat,
  • możesz skorzystać z naszego wsparcia, gdy Twój dział IT ma dużo obowiązków,
  • masz gwarancję sprzętu zastępczego w awaryjnych sytuacjach,
  • usterki nie zaburzą Twojej pracy – przyjedziemy błyskawicznie!
wsparcie it warszawa

Sprostamy wszystkim wymaganiom!

obsługa it warszawa

Oferujemy Państwu szeroki zakres usług, wśród których kluczowe są:

  • zarządzanie serwerami Windows, Unix, Linux,
  • wdrażanie systemów poczty Exchange,
  • systemy Active Directory,
  • zestawienie połączeń VPN,
  • wdrażanie lub koordynowanie rozwiązań WAN, LAN,
  • zarządzanie firmowymi bazami danych (np. SUN),
  • realizacja i wdrażanie systemów CRM,
  • wdrażanie i nadzorowanie systemów Backup i zasilania awaryjnego,
  • wdrażanie Disaster Recovery System – awaryjne odtwarzanie
    infrastruktury IT.

Oferujemy również realizowanie indywidualnych projektów IT,
projektowanych ściśle pod potrzeby klienta.

Zachęcamy do poznania naszych najważniejszych atutów

Czas reakcji serwisu – na wezwanie jest ściśle określony: standard
to 4 godziny. Oznacza to przystąpienie do rozwiązywania zgłoszonego problemu jeszcze tego samego dnia. Dokładamy wszelkich starań, by czas reakcji był jak najkrótszy.

Sprzęt zastępczy – w przypadku konieczności oddania sprzętu komputerowego do serwisu zapewniamy sprzęt zastępczy, który umożliwi kontynuowanie pracy (nie dotyczy jednostek serwerowych).

Regularna opieka – realizowana poprzez testy i okresowe kontrole. Zapobiega ona występowaniu problemów ze sprzętem i podwyższa jego wydajność.

Kontrola sieci – kompleksowy nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną, obejmujący zarówno komputery, serwery, routery itd., jak i okablowanie, przełączniki oraz kopie zapasowe i dostęp do internetu itp. Takie podejście pozwala uniknąć konfliktów spowodowanych przez rozproszenbie odpowiedzialności za sprzęt.

Kontakt z serwisem zapewniamy poprzez:

  • kontakt telefoniczny z indywidualnym opiekunem – 24 godziny na dobę!
  • kontakt telefoniczny z biurem w godzinach jego pracy oraz
  • helpesk – automantyczną rejestrację zgłoszeń dokonywanych online.

Skontaktuj się i poznaj szczegóły naszej oferty.Outsourcing IT w Warszawie to pomoc informatyczna, nowoczesne rozwiązania i pełna dyspozycyjność
– bez zwolnień i urlopów. Przekonaj się sam!

Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem.
Profinformatyka: outsourcing obsługi IT, Warszawa